ГоловнаКонтакти

Новий Nissan GT-R 2017 року

Рекламний блок

У березні на міжнародному мотор-шоу в Нью-Йорку конструктори з Йокогами представили Nissan GT-R, який буде запущений у виробництво в 2017 році. Для нового покоління спорткара преміального класу розроблено кузов і інтер'єр з футуристичним дизайном. Конструктори модернізували силову установку, істотно розширили пакет електронного обладнання.

Рестайлінг екстер'єру

Реновація призвела до істотної зміни зовнішнього вигляду Nissan GT-R 2017 року. На лобовій стороні можна побачити U-подібну хромовану балку облицювання радіатора. Повністю перероблена архітектура пластикового обвісу. Змінені штамп кришки капота, аеродинамічний профіль обтічників бамперів і спойлера на задній двері. Аеродинамічний якість залишилося на колишньому рівні. Цей показник відповідає 0,26 Сх.

Nissan GTR 2017 rear

Бічні повітрозабірники на бамперах стали більш об'ємними. У їх верхній частині поміщені світлодіодні блоки денних ходових вогнів. Автомобіль оснастили оновленої головної світлотехнікою. Кормова оптика раніше розміщується в парних круглих блоках, трохи втоплені в кузов. Під кормовим обтічником бампера розмістився аеродинамічний елемент, дзеркально повторює оформлення радіаторної решітки. Ефект «зарядженого» автомобіля підсилюють подвійні ежектори вихлопної системи. Для моделі 2017 року спеціально створені 15-спицеві алюмінієві колісні диски.

Для тих, хто любить погарячіше...

Внутрішнє оформлення та оснащення GT-R premium 2017 року відповідає ціні і статусу. Передня панель, центральна консоль, дверні карти повністю перероблені. У рішенні інтер'єру використані два кольори: темно-сірий і, на вибір клієнта, червоний або бежевий. Торпедо виконано у фірмовому стилі «Горизонтальний потік». Оновлена приладова панель, але зберегла індивідуальність моделі: асиметричне розміщення п'яти круглих навігаційних приладів. Перероблено багатофункціональне рульове колесо.

Nissan GTR 2017 inside

Конструктори до мінімуму скоротили кількість клавіш управління на консолі. Регулювання і налагодження систем автомобіля здійснюються через меню, яке з'являється на 8-дюймовому сенсорному екрані. На вибір пропонуються медіасистеми NissanConnec або преміальна BOSE. Кількість динаміків – від 8 і більше. Навігаційний комплекс знаходиться на постійному зв'язку з оператором за допомогою супутникового каналу. Неодмінний атрибут спортивного автомобіля – сидіння-ковші з розвиненою бічною підтримкою – також спроектовані у відповідності з новою архітектурою.

Енергоозброєних автомобіль призначений не тільки для професійних пілотів, але і для простих водіїв, які віддають перевагу активний стиль водіння. Зручності і надійності водіння сприяє багате оснащення цифровими системами: інтелектуальна гальмівна система, адаптивний круїз-контроль, асистент при старті в гору і при крутому узвозі, парк-тронік, система моніторингу «сліпих зон», система контролю тиску в шинах, двозонний клімат-контроль. Завдяки використанню унікальних матеріалів і технології активного звукопридушення, сторонні шуми всередину практично не надходять. Атермальне скло додає комфорту при водінні.

Nissan GTR 2017 front on road

Технічні характеристики

Новий Nissan GT-R 2017 року підріс в довжину на 40 мм. Масо-габаритні параметри наступні:

  • довжина – 4 710 мм;
  • ширина – 1 895 мм;
  • висота – 1 370 мм;
  • кліренс – 110 мм;
  • колісна база – 2 785 мм;
  • споряджена маса – 1 730 кг
  • Стандартні колісні диски R20, розмір передніх шин – 255/40, задніх – 285/35. Тип кузова – купе. Дверей – три, кількість місць – чотири.

    Nissan GTR 2017 rear

    Параметри Формули 1

    Що стосується механічної складової, то «Ніссан» GT-R 2017 року практично повністю модернізований. Під капотом пропонується тільки один бензиновий силовий агрегат з двома турбінами:

  • V-подібний 6-циліндровий двигун: об'єм – 3,8 л, потужність – 575 л. с., крутний момент – 635 Нм.
  • Екологічний стандарт Євро – 4. Двигун повідомляє автомобілю неймовірну динаміку. Швидкість в 100 км/год досягається всього за 2,7 секунди діапазоні від 3100 об/хв і більше. Максимальна швидкість – 325 км/год, Витрата палива в змішаному циклі – 12 літрів. Шестиступінчаста преселективна роботизована коробка з подвійним зчепленням набагато жвавіше переходить від одного режиму до іншого. Перемикання стало практично невідчутним.

    Nissan GTR 2017 engine

    Повноприводна трансмісія з постійним приводом на задню пару. Привід на передні колеса підключається. Крутний момент при цьому розподіляється 50/50. Амортизатори з електрорегулюванням жорсткості мають три режими налаштування: комфортний, нормальний, спортивний. Передні супорти оснащуються шістьма циліндрами, задні – чотирма.

    Для Nissan GT-R Premium 2017 року інженери створили унікальну випускну систему Active Sound Enhancement, в якій ретельно прораховані тон і рівень шуму на всіх параметрах роботи двигуна. На преміальної машині навіть звук вихлопу повинен відповідати шарму і антуражу моделі. Елементи глушника виготовляються з титану.

    Nissan GTR 2017 on stand

    Старт продажів в Росії, вартість і комплектації

    Спорткар збирається тільки в Японії за індивідуальними замовленнями клієнтів. Продажу «Нісан» ГТ-Р 2017 модельного року стартують вже нинішньої осені. В офіційних дилерів на початку літа можна буде оформити попереднє замовлення на автомобіль. Стандартних варіантів комплектацій чотири. В існуючу палітру варіантів забарвлення доданий новий колір – Blaze Metalliс. Також клієнт може замовити покриття золотою фарбою. Вартість ексклюзивної продукції в залежності від оснащення – в межах 6,1–6,3 млн руб.


    Nissan GTR 2017 on road Nissan GTR 2017 right Nissan GTR 2017 rear Nissan GTR 2017 front

    Дивіться детальну відео презентацію автомобіля:


    Рекламний блок

    Рекомендуємо для перегляду

    Додати коментар
    Ваше ім'я:  



    -
    загрузка...